Άλλα λέει η θειά μου, άλλα ακούν τα αυτιά μου.


Η Ιμάνι Καλιφ σήμερα κέρδισε το Χρυσό μετάλλιο στο μποξ σε κατηγορία γυναικών κι όπως βλέπετε αυτή και η ομάδα της έκαναν τις πιο ανεκδιήγητες δηλώσεις, πατριωτικού και ...θρησκευτικού περιεχομένου.
Όπως λέει το αρθρο η Ιμάνι βρισκόταν "σε πολιορκία".
Από ποιον;
Από " το Σιωνιστικό λόμπι που δεν θέλει ένα κορίτσι αραβικής και μουσουλμανικής καταγωγής να ανέβει σε θέση στο γυναικείο μποξ"!
Δηλαδή, για όλα φταίνε οι Σιωνιστές κι οι αντί- ισλαμιστές, όχι τα τεστ DNA που τοποθετούν την Ιμάνι στο αντρικό φύλο.
Αν υποθέσουμε ότι οι δηλωσεις της είναι ειλικρινείς (και θα το υποθέσουμε γιατί είμαστε καλοπροαίρετοι, γνωρίζουμε πώς υπάρχουν βλάκες κι εμμονικοι στον κόσμο, που πραγματικά πιστεύουν ότι π.χ. η Γη κακώς περιστρέφεται από αριστερά προς δεξια, και π.χ. κακώς η Βιολογία αναγνωρίζει μόνο δύο φύλα), τότε εδώ ισχύει η παροιμία:
"Άλλα μου λέει η θειά μου κι άλλα ακούν τα αυτιά μου".
(Μελουζίν)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK