Αναίς Νίν ( ημερολόγιο)

 Η Αναίς Νιν είναι μια τολμηρή συγγραφέας που γεννήθηκε το 1903 και πέθανε το 1974. Τα έργα της ονομάστηκαν "ερωτικά' και "πρωτοποριακά", σίγουρα έζησε ζωή ασυνήθιστη για την εποχή. Ανάμεσα στα περίεργα ήταν το πνευματικό και ερωτικό τρίγωνο που σχημάτισε με τον συγγραφέα Χένρι Μίλλερ και την σύζυγό του Τζουν. Γνωρίζουμε πολλά για την σκέψη της Νιν μέσα από τα ημερολόγιά της στα οποία έγραφε από τα 11 της έως τον θάνατο. Το  απόσπασμα του ημερολογίου που ακολουθεί αναφέρεται στην Τζουν Μίλερ. 


«Τζουν… Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν θα σε ξαναδώ να έρχεσαι προς το μέρος μου, ξεπροβάλλοντας από τα σκοτάδια του κήπου. Περιμένω μερικές φορές στο σημείο όπου συνηθίζαμε να συναντιόμαστε, προσδοκώντας να σε δω ξανά να περπατάς προς το μέρος μου, ξεμακραίνοντας από το πλήθος ­ εσύ, τόσο ξεχωριστή και μοναδική. Οταν έφυγες, το σπίτι άρχισε να με πνίγει. Ηθελα να βρεθώ μόνη μου με την εικόνα σου… Νοίκιασα λοιπόν ένα στούντιο στο Παρίσι, ένα μικρό, ετοιμόρροπο διαμερισματάκι και καταφεύγω εκεί τουλάχιστον λίγες ώρες την ημέρα. Ποια είναι όμως αυτή η "άλλη ζωή που θέλω να ζήσω χωρίς εσένα; Μερικές φορές πρέπει να φαντασθώ ότι είσαι παρούσα, Τζουν. Νιώθω σαν να θέλω να γίνω εσύ. Ποτέ άλλοτε δεν θέλησα να γίνω κανένας άλλος εκτός από τον εαυτό μου. Τώρα θέλω να λιώσω μέσα σου, να έρθω τόσο απίστευτα κοντά σου που ο εαυτός μου να εξαφανισθεί…» (Φεβρουάριος 1932, Παρίσι).


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK