Οι μπουτο-κομπλεξικοί

 

Πρόσφατα είδα ένα κείμενο που σχολιάζει τις μπουτο-πονηρές, δηλαδή εκείνες που ανεβάζουν φωτογραφία του βιβλίου που διαβάζουν στην παραλία ΑΛΛΑ το βιβλίο είναι πάνω στα μπούτια τους. Σύμφωνα με τον συντάκτη, γεννάται το ερώτημα: θέλουν να τραβήξουν την προσοχή στο βιβλίο ή στα μπούτια τους; Η εικόνα που βλέπετε συνοδεύει το κείμενο, το οποίο κρίθηκε από τους αναγνώστες ως πολύ εύστοχο, γι αυτό και πήρε 131 like και 10 κοινοποιήσεις. 
 
Προσωπικώς ουδέποτε έχω σκεφτεί ότι υπάρχει δόλος πίσω από φωτογραφίες που συνδυάζουν μπούτια και βιβλία. Μου φαίνεται πολύ λογικό για να μείνει το βιβλίο ανοιχτό να το ακουμπήσεις σε ό,τι βρίσκεται πρόχειρο, επομένως στα μπούτια σου όταν είσαι στην παραλία. 
Μήπως δεν το έχω σκεφτεί επειδή είμαι γυναίκα και δεν προσέχω τα γυναικεία μπούτια; Οχι, γιατί δεν προσέχω ούτε τα αντρικά μέρη σώματος όταν είναι υπόβαθρο σε βιβλία, π.χ. στις φωτογραφίες όπου τα βιβλία είναι ανάποδα βαλμένα πάνω σε αντρικό κεφάλι ή στήθος, γι αυτό βλέπουμε λίγο ώμους και ποντίκια. Μου φαίνεται κι αυτό λογικό. 
 
Μήπως λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι δεν έχω σκεφτεί τίποτα πονηρό σε όσους φωτογραφίζονται με βιβλία + μέρος του σώματός τους επειδή το μυαλό μου το έχω στο βιβλίο κι όχι στο σώμα; Νομίζω ναι. 

Κοιτάξτε, δεν υπάρχουν μπουτο-πονηρές. Υπάρχουν μόνο μπουτο-κομπλεξικοί  μισογύνηδες. Αυτή είναι η γνώμη μου. 
(Μελουζίν)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK