Να είμαι λογική.

 

Εχθές το βράδι είδαμε στις ειδήσεις ότι η αγνοούμενη Αναστασία από την Κω βρέθηκε νεκρή. Είπα: 

- Πωπω! Κρίμα το κορίτσι!

Ο γιός μου με ρώτησε:

- Δηλαδή δεν το περίμενες; 

- Όχι, δεν το περίμενα.

- Γιατί;  Τι σκεφτόσουν ότι μπορεί να έχει συμβεί; 

- Δεν ξέρω, κάτι...Ότι βαρέθηκε τον δεσμό της, έβγαλε μυστικά εισιτήριο για το εξωτερικό κι έφυγε χωρίς να του πει τίποτα. Ότι είναι αλλού, ζωντανή. 

Ο γιός μου κούνησε το κεφάλι του. Μου είπε:

- Μανούλα μου είσαι αθώα, αλλά δεν είσαι λογική. Πρέπει να το πάρεις απόφαση, κάθε φορά που μια γυναίκα εξαφανίζεται, κάποιος  άντρας την έχει σκοτώσει.

Ναι, πρέπει να γίνω λογική. Κάθε φορά που μια γυναίκα εξαφανίζεται, κάποιος άντρας την έχει σκοτώσει. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK