ΓΙΑΤΙ ΞΥΛΟΚΟΠΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ;

 

Ακούμε διάφορες δικαιολογίες για την σωματική βία κατά των γυναικών, και μάλιστα πριν λίγο καιρό έφτασε κάποιος να ισχυριστεί οτι σκότωσε την κοπέλα του "επειδή χάλασε η φάση". Ο μέσος αναγνώστης λέει πως "αυτός ο άνδρας ήταν εξαίρεση και προφανώς δεν ήταν στα καλά του. 
Ωραία, ας ακούσουμε λοιπόν λόγους για τους οποίους πολλές άλλες γυναίκες ξυλοκοπήθηκαν, μέσα από δικές τους μαρτυρίες σε  ανάρτηση με τίτλο "παραθέστε τον πιο ηλίθιο λόγο που ο φίλος σας σάς άσκησε σωματική βία". Έχουμε και λέμε:








-Βρήκα φλασάκι που είχε τραβήξει βίντεο χωρίς να το ξέρω, ενώ κάναμε σεξ. Δεν έπρεπε να το βρω. 
- Κατά τα λεγόμενά του επειδή είμαι "στομαρού". 
- Ζήτησα να πηγαίνει πιο σιγά γιατί είχα στρωτά. Για δυό χιλιόμετρα με πήγαινε με μπουνιές. Περπατώντας. 
-Του είπα ότι η μπλούζα που φορούσε δεν είναι για συνέντευξη δουλειάς. Με χαστούκισε.
- Περπατώντας. Καλοκαίρι, σε κοινή θέα. Κανείς δεν σταμάτησε. 
- Με κεράτωσε, το έμαθα, έκλαιγα. Με έβαλε κάτω και με χτυπούσε. Πολύ. 
-Όλο το σπίτι στην εντέλεια, αλλά μπορεί να είχα ξεχάσεί να μαζέψω ένα μπουκάλι π.χ.
- Επειδή δεν είχα πληρωθεί έγκαιρα από την δουλειά μου.
- Για το καλό μου, γιατί δήθεν ήμουν ανυπάκουη. 
- Επειδή αγαπούσα τους γονείς μου. Η οικογένειά σου είμαι μόνο εγώ, έλεγε. 
- Τον ρώτησα αν θα βγούμε. 
- Σ' αγαπώ πολύ..????
- Δεν ήξερα να φτιάχνω τυρί.
- Έκλεισα το παράθυρο ενώ δεν ήθελε και μου έδωσε σφαλιάρα. 
- Επειδή όταν τον αγκάλιασα από πίσω, τον ενοχλούσε που ανέπνεα. 
- Όταν δεν συμφωνούσα, έπεφτε σφαλιάρα. Για πλάκα. Καμια ανοχή. 
- Άκουγα Active member. Δεν έπρεπε. 
- Πήγε να με χαστουκίσει γιατί έπεφτα σε λακκούβες με το αμάξι. 
-Επειδή δεν ήθελα επανασύνδεση. 
- Επειδή με πήρε ο ύπνος ενώ είχαμε τσακωθεί, με σήκωσε κι άρχισε να με χτυπάει. 
- Φοβάμαι μην σε χάσω. 
-Είπα ότι δεν μου αρέσει η ομάδα που υποστηρίζει. 
- Ήθελα να πάω στην κηδεία της γιαγιάς της κολλητής μου φίλης. 
- Με προκαλεί το υφάκι σου, δεν θα μου αντιμιλάς. Εγώ δεν το κάνω αυτό, εσύ με αναγκάζεις. 
- Όταν του είπα "το ξέρω ότι δεν πίστεψες ότι θέλω να χωρίσουμε, αλλά έτσι είναι".
- Ζήλευε τόσο ένα φίλο μου που άπλωσε χέρι πάνω μου. 
- Έκανα σχόλιο για το ότι ο Hemsworth ήταν γοητευτικός. 
- Αν δεν σε μειώσω θα με απατήσεις. 
-Χάρη σου κάνω, άλλος θα σου φερόταν χειρότερα. 
-Το πιο ντροπιαστικό θα πω, εκτός από ηλίθιο. Επειδή δεν του έφτιαξα φαγητό όταν γύρισα σπίτι. 

Λοιπόν, τι έχετε να πείτε; Οι γυναικοκτόνος είναι η εξαίρεση, 13 είναι οι γυναικοκτόνοι  για φέτος, δεν είναι δα μεγάλο ποσοστό στα 5.000.000 ανδρών. Αυτοί όλοι των φωτογραφιών που χαστούκισαν ή πλάκωσαν στις μπουνιές τις γυναίκες,  είναι κι αυτοί εξαίρεση; Σε κοινή θέα έχουν γίνει μερικά περιστατικά, δηλαδή ούτε οι θεατές έπεσαν από τα σύννεφα όταν είδαν γυναίκα να τρώει ξύλο, όπως έλεγαν παλιά "μην ανακατεύεσαι στο ζευγάρι" κι όπως είπε ένα μοντέλο "ποια δεν έχει φάει χαστούκι πάνω σε έναν τσακωμό;". 

Οι γυναίκες ξυλοκοπούνται για τα πάντα:
1)για την ομάδα οπωσδήποτε, η ομάδα είναι θρησκεία.
2) για το χιπ χοπ συγκρότημα, το χιπ χοπ έχει αντίπαλους στρατούς
3) επειδή ζηλεύουν.
4) επειδή τις ζηλεύουν.
5) επειδή δεν φροντίζουν το σπίτι αρκετά. 
6) επειδή θέλουν να διατηρήσουν σχέση με την οικογένειά τους ...
7) ...ή με τους φίλους τους
8) επειδή δεν είναι αρκετά προοδευτικές στο σεξ
9) επειδή δεν είναι αρκετά νοικοκυρές
10) επειδή δεν φέρνουν αρκετά λεφτά στο σπίτι
11) επειδή δεν ξέρουν να φτιάχνουν τυρι, να μαζεύουν ελιές κλπ
12) επειδή θέλουν να βγουν βόλτα
13) επειδή ο δρόμος έχει λακκούβες κι αυτές δεν πετάνε πάνω από τις λακκούβες
14) επειδή ξέρουν ποιο ρούχο πάει σε ποιά περίσταση
16) επειδή δεν συμφωνούν...
17).. κι εννοείται πολύ χειρότερα όταν έχουν αντίρρηση.
18) επειδή δεν περπατάνε γρήγορα
19) επειδή θέλουν να χωρίσουν
20) επειδή αναπέουν. 

Αυτό είναι το βασικό, ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΠΝΕΟΥΝ. Οι γυναίκες τρώνε ξύλο επειδή είναι γυναίκες. Αυτό είναι όλο. 

(υ.γ. ευχαριστώ πολύ την φίλη που μου έστειλε τις φωτογραφίες πριν μήνες)






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK