Χέλμουτ Νιούτον

 


Ο Χέλμουτ Νιούτον είναι πολύ διάσημος φωτογράφος, που βρήκε την ευκαιρία μέσω του Vogue να σκορπίσει το δηλητήριο του κι οποία ανωμαλία είχε στο κεφάλι του, να την κάνει μόδα. Ήταν ο κύκλος του κατάλληλος, η εποχή κι αυτή κατάλληλη, δοξαζονταν πολύ τα ναρκωτικά, κυκλοφορούσαν αποφθέγματα αυτοκαταστροφικά, π.χ"ζήσε έντονα και πέθανε νέος " (live fast and die young).
Διάσημος έγινε κυρίως για τις γυμνές φωτογραφίες γυναικών με bdsm στοιχεία και τις νεκροφιλικές εικόνες όπως αυτήν εδώ. Για μένα κρύβει έναν ναζί μέσα του και το μίσος κατά των γυναικών ξεχειλίζει σε όλη του την πορεία. Έχει βρει ανταπόκριση γιατί δεν είναι μόνο αυτός που ονειρεύεται γυναίκες νεκρές με τέλειες μπούκλες ή με βγαλμένο μάτι αλλά άψογο κραγιόν -το ονειρεύονται κι άλλοι. Το αντίγραφο αυτής της φωτογραφίας που βλέπετε, πουλιέται από γκαλερί τέχνης 2.500 ευρώ. 
 
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί υπάρχουν γυναίκες που τον θαυμάζουν. Νομίζω ότι δεν μας συμφέρει να εστιάζουμε στο αισθητικό μέρος μιας εικόνας και να παραβλέπουμε το μήνυμα. Το μήνυμα είναι που μιλάει στο υποσυνείδητο και μεγαλώνει την βία κατά των γυναικών, από καλή ή κακή αισθητική δεν πέθανε ποτέ καμία.

Σχόλια

  1. 1982🇬🇧👸🤴🤴👑🇬🇷🇬🇷🇬🇷
    που να δεις τη ταινία
    american psycho
    Christian bale
    γάμησέ τα
    εγώ πιστεύω στην ανάγκη
    σας έχουμε ανάγκη
    εγώ δεν ονειρεύομαι
    δολοφονημένες
    εγώ.θελω χαρέμι
    χορό της κοιλιάς
    νιώθω Ανατολιτης μέσα μου
    Δε θέλω το κακο σας
    νιώθω συμπόνια
    οι δολοφονίες γυναικών
    είναι παρα πολλές
    τα τελευταία 10 χρόνια
    παγκοσμίως
    δε ξέρω γιατί

    εγώ ένα μπακουρι 40 ετών
    που ζω.με χάρτζίλίκί
    νιώθω συμπόνια για εσάς
    ίσως επειδή ποτέ δεν ένιωσα
    να έχω εξουσία σε τίποτα
    αν δεν είχα τους γονείς
    θα ήμουν ρακοσυλλέκτης

    ίσως είναι θέμα εξουσίας
    η βία απάνω σας
    αυτοί που θαυμάσετε
    και είναι χορηγοί για εσάς
    αυτοί σας σκοτώνουν

    εμάς μας περιφρονούν
    αλλά δε πειράζει
    έτσι είναι η ζωή
    όχι ότι είμαστε άγιοι
    Εμείς οι Losers
    αλλά κατανοώ την ανάγκη
    της γυναίκας για έναν Chad

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK