Μαρίνα Σταυράκη Πατούλη

 


Μαρίνα Σταυράκη, πρώην Πατούλη.
Κάτω αυτή η φωτογραφία με τίτλο άρθρου "η Μαρίνα Πατουλη επισκίασε την Μόνικα Μπελουτσι" κι από κάτω εκατοντάδες καυστικά σχόλια για την Μαρίνα.
Εδω στην σελίδα, δεν συγκρίνουμε τις γυναίκες αφού η κάθε μία είναι διαφορετική, κι η κάθε μία μας αρέσει ή όχι για λόγους που αφορούν μόνο την ίδια, όμως δεν βλέπω γιατί αυτός ο κανιβαλισμος προς την Μαρίνα, αφού το άρθρο μιλάει μόνο για την εμφάνιση. Ναι, είναι δυνατόν η Μαρίνα να ήταν πιο εντυπωσιακή από την Μόνικα. Γιατι οχι; Γυναίκα η μία, γυναίκα κι η άλλη.
"Γιατί όχι " σημαίνει πως κι εμένα μου αρέσει πιο πολύ. Εγώ που δεν μετράω την φήμη των γυναικών και δεν βλέπω ιερά τέρατα κι άγνωστες, κοιταζω μόνο με τα μάτια, επίσης βρίσκω την Μαρίνα εντυπωσιακή, εδώ. Το ρούχο της μου αρέσει πιο πολύ, εορταστικό και διακριτικό μαζί (ενώ της Μόνικας κατάλληλο για γραφείο μάλλον). Το κραγιόν της πιο πολύ, κόκκινο της φωτιάς, ο,τι πρέπει για βραδινό. Το χτενισμα της αξέχαστο, κομψό και τρυφερό μαζί. Το χαμόγελο της συγκινητικοτατο, κοριτσίστικο, θερμό και ταπεινό μαζί -πολυ σωστά, αφου βρίσκεται μπροστά σε μια μεγάλη σταρ.
Ναι λοιπόν, και για μένα η Μαρίνα επισκιάζει την Μόνικα σε αυτήν την φωτογραφία, το μάτι μου κολλάει στην Μαρίνα.
Κι αν μου επιτρέπετε, η Μαρίνα κερδίζει γενικότερα τις κοινωνικές εντυπώσεις σε ο,τι με αφορα: δεν θα ήξερα τον Πατουλη αν δεν είχε αυτήν την εντυπωσιακοτατη, την κατάλληλη για την προβολή του γυναίκα. Ο Πατουλης είναι ο άντρας της Μαρινας, απλούστατα. Ο Βενσάν Κασελ από την άλλη μεριά ήταν ο Κασελ ήδη πριν την Μόνικα και συνεχίζει το ίδιο επιφανής μετά από αυτήν.
Πιο είναι το συμπέρασμα από όλα αυτά, φίλες μου; Μην υιοθετειτε το όνομα του συζύγου. Ο κόσμος νομίζει ότι είστε εξάρτημα του, τρόπον τινά, ακόμα κι αν όλη η πορεία του οφείλεται σε εσάς. Κι αν μία μέρα σπάσει ο διάβολος το πόδι του και χωρίσετε, αυτός κάθεται πάνω στις δάφνες που του χτίσατε, ενώ εσείς πρέπει να αρχίσετε από την αρχή, με το όνομα που είχατε στα 18.
Αδικία

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK