ΠΕΡΊ ΑΠΟΛΎΣΕΩΝ

Ξεκίνησε η αναστολή εργασίας για ανεμβολίαστους προς το παρόν για τους υγειονομικούς και εργαζόμενους σε δομές πρόνοιας, με επιστροφή του μισθού σε όσους τον λαμβάνουν προκαταβολικά και αντικατάστασή τους με εμβολιασμένο προσωπικό. Ταυτόχρονα έγινε γνωστό πως το μέτρο θα επεκταθεί στην Εστίαση, στην ψυχαγωγία, στα ΜΜΜ, την Εκπαίδευση και ορισμένους τομείς του λιανικού εμπορίου. 

Ο εμβολιασμός είναι μια άριστη ευκαιρία για να ξεφορτωθούν οι εργοδότες Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα τους ηλικιακά και μισθοδοτικά ώριμους εργαζόμενούς τους και να τους αντικαταστήσουν με νέους που παίρνουν τον βασικό μισθό. 

Είναι επίσης άριστος τρόπος να απαλλαγούν από αυτά τα ενοχλητικά τσιμπούρια, τους συνδικαλιστές.


Σχόλια

  1. 1982
    🇬🇧👸🤴👑👑👑👑🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷
    οι περισσότεροι ανεμβολιαστοι είναι φασίστες
    ήρωες

    καλά κάνουν
    εκκλησία και φασίστες
    ανεμβολιαστοι ήρωες
    αντιστέκονται
    στη νέα τάξη πραγμάτων

    άλλο αν οι φασίστες
    βγαίνουν εκτός ελέγχου καμία φορά
    πρέπει να συγκρατούν τα νεύρα
    τους
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1982
    🇬🇧👸🤴👑👑👑🇬🇷🇬🇷🇬🇷
    αυτό που θα σου πω δε θα σου αρέσει
    αλλά οι Ναζί
    χτύπησαν το κεφάλαιο

    6 εκατομμύρια
    καπιταλιστές σκότωσαν

    οι ναζί δεν είναι λόγια
    μπλα μπλα μπλα
    βλέπουν τον αφέντη
    τον σκοτώνουν αμέσως

    όχι σα την αριστερά

    ο αφέντης είναι εβραίος
    είτε σ'αρέσει είτε όχι

    μη κοιτάς εγώ
    λόγω χριστιανισμού
    και μοιρολατρίας
    δεν έχω σκοτώσει εβραίους

    άλλοι όμως που παίρνουν σοβαρά
    τη κρίση και το lockdown
    θα το κάνουν κάποτε
    όπως το 1940
    ειρωνεία ο τι
    αυτοί που θα σκοτώσουν τα αφεντικά είναι οι Ναζί
    και δεν αστειεύονται
    άλλο εγώ
    εγώ κάνω τον μαλακά
    για να ζω με χάρτζίλίκί
    άλλοι όμως θα πολεμήσουν
    τον εβραϊσμο
    εγώ δε μπορώ λόγω
    χριστιανισμού
    και ενόχων
    με αυτά που είδα στο ντοκιμαντέρ
    Άουσβιτς
    και τρεμπλινκα
    μπιρκεναου

    εγώ ξέρω ποιος φταίει
    αλλά λόγω ενόχων
    δε μπορώ .......
    Αφού ο Θεός διάλεξε τον ΣΑΙΛΟΚ για αφέντη
    εγώ κάνω πίσω
    κάνω τον μαλακά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK