ΤΑ ΣΒΗΣΜΈΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

 

 


 

Υπάρχουν άνθρωποι και σελίδες που σβήνουν τα σχόλια στις αναρτήσεις τους. Λογικά, έπρεπε να σβήνουν τα σχόλια που είναι υβριστικά κι απειλητικά μόνο, γιατί όλα τα άλλα ειναι μεσα στο πλαίσιο του διαλόγου. Όμως δεν συμβαίνει αυτό, απλώς σβήνουν οποιοδήποτε σχόλιο τους χαλάει την σούπα, π.χ. εκείνα που έχουν ένα σοβαρό επιχείρημα ή οσα υποδεικνύουν ότι η ανάρτηση τους δεν ευσταθεί. Εμένα μου διαγράφουν συνέχεια σχόλια, παρά το ότι δεν βρίζω ποτέ στην ζωή μου. Διατυπώνω την σκέψη μου. Να, όπως εδώ:
Η φωτογραφία δείχνει μια τεράστια ουρά έξω από βιβλιοπωλείο στην Γαλλία, με πολίτες που περιμένουν για να ψωνίζουν πριν το Lockdown. Τι τρομερό έγραψα και το διέγραψαν;
"Κι εδώ θα γινόταν το ίδιο στο Public, απλώς δεν έχουμε lockdown"
Και ξέρετε γιατί το έγραψα; Δεν το φαντάστηκα, το έχω δει τον Μάρτιο, όταν έγινε lockdown, ήμουν εγώ έξω από το Public επί 45 λεπτά - να μην αναφέρω πως όπου παρήγγειλα βιβλια με κούριερ τους επόμενους μήνες, μου είπαν ότι έχουν πολλές παραγγελίες για αυτό θα αργήσω να παραλάβω. 
 
Κι όμως αυτό το αθώο σχόλιο που καταδεικνύει το προφανές διαγράφηκε, γιατί ίσως διαβάζοντας το, θα το σκέφτονταν μερικοί ακόμα χρήστες του Fb, θα συμφωνούσαν και θα μάζευε το σχόλιο της ΑΝΤΙΡΡΗΣΗΣ πιο πολλά like από την ανάρτηση. Πωπω, καταστροφή! 
 
Κυρίες και κύριοι, μην ανησυχείτε: δεν είναι καλύτεροι οι Γάλλοι ή οι Άγγλοι από εμάς, ούτε διαβάζουν πιο πολύ. Απλώς σε μια ανάρτηση που σβήνουν τα σχόλια φαίνεται σαν να είναι. 
 
Κι όσο για εσάς που σβήνετε τα σχόλια, αν δεν θέλετε αντιρρήσεις, να μην κάνετε δημόσιες αναρτήσεις. Να μιλάτε με τους φίλους σας, όλοι να συμφωνείτε μεταξύ σας και να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο. Μην παρουσιάζετε ψευδή εικόνα της αποδοχής που είχε η ανάρτηση σας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK