AN UNSOLICITED DICK-PICK

 Bλέπουμε αφίσα της Νεολαίας που Μορφώνει τους Συνομηλίκους της (Youth Educating Peers) με τίτλο "τι δεν λένε σε εμάς τα κορίτσια για την σεξουαλική υγεία" (What they don't tell us gals about sexual health) από την σειρά Εβδομάδα υγείας γυναικών (Women's health week). 



Η αφίσα λέει "τα γυναικεία γεννητικά όργανα βγαίνουν σε όλα τα σχήματα, μεγέθη και χρώματα" (female genitals come in all sizes, shapes and colours) και για να μας το αποδείξει έχει 7 αιδοία κι ένα πέος με όρχεις. Υποθέτω ότι αυτό είναι "γυναικείο πέος" , το διάσημο girldick. Θα το κοιτάξω για λίγο, να το απομνημονεύσω, γιατί δεν θέλω αν τυχόν το συναντήσω, να το μπερδέψω με το συνηθισμένο πέος, το αντρικό. 

Η αφίσα είναι οπωσδήποτε ένα βήμα προόδου αφού έχει απεικόνιση των γυναικείων γεννητικών οργάνων. Είναι σίγουρο ότι επί χιλιάδες χρόνια, τα γυναικεία γεννητικά όργανα τα έχουν όλοι γραμμένα, ακόμα και η πορνό βιομηχανία, αφού σπάνια μας τα δείχνει εάν δεν ζευγαρώνουν με πέος. Αντιθέτως, μας έχει δείξε πολύ αναλυτικά τον γυναικείο πρωκτό, μάλιστα στο πορνό είδος rosebud, όχι μόνο το έξωτερικό του πρωκτού αλλά και το εσωτερικό. Οπότε 7 αιδοία, ολόκληρα, από κόλπο μέχρι κλειτορίδα και μαζί μικρά και μεγάλα χείλη, είναι μεγάλη εξέλιξη. 

Πρέπει να ομολογήσω ότι εμένα μου συνέβησαν δυό πράγματα όταν πρωοείδα την αφίσα ετούτη. 

1) Δεν βρήκα αιδοίο να μοιάζει στο δικό μου, που νόμιζα πως είναι πολύ συνηθισμένο. Από τα 7, τα 4 είναι πολύ σκούρα και δεν βλέπουμε καμία λεπτομέρεια, ενώ τα 3 ανοιχτόχρωμα που βλέπουμε καθαρά, έχουν όλα κάτι κλειτορίδες μεγάλες που μοιάζουν με μικρό πέος. Το φαντάζομαι ότι υπάρχουν και μεγάλες κλειτορίδες, αλλά δεν θα είναι πάρα πολλές γιατί δεν έχω ακούσει γυναίκες να με ρωτάνε αν είμαι δεξιά ή αριστερή στο παντελόνι, δηλαδή αν βάζω την κλειτορίδα μου δεξιά ή αριστερά από την μεσαία ραφή, όπως γνωρίζουμε ότι ρωτάνε οι ράφτες τους άντρες πελάτες τους. Επομένως ποιός είναι ο λόγος που βλέπουμε τόσα πολλά αιδοία να έχουν ένα μικρό πέος πάνω τους;

2) Δεν αναγνώρισα με την μία το πέος. Πολύ λογικό αφού αυτό το πέος μαζί με τους όρχεις είναι μικρότερο από το καθένα από τα 7 αιδοία. Περισσότερο θυμίζει μίνι πιροσκί με μικρό λουκανικάκι Φρανκφούρτης βαλμένο πάνω σε ζυμαράκι, παρά πέος. Θα μου πεις "και τι ξέρεις εσύ από πέη, είσαι ειδική;". Οχι, δεν έχω δει κάθε πέος στην Ελλάδα, αλλά είμαι μεγάλη γυναίκα κι έχω δει ορισμένα. Ναι, εννοείται ότι τα είδα σε στιγμές ιδιαίτερες, επομένως ενθουσιασμένα, γι αυτό ρωμαλέα, σφριγηλά και πολύ μεγαλύτερα. Και ναι, εννοείται ότι φαντάζομαι μόνη μου πως σε στιγμές ανάπαυσης όλα τα πέη είναι μικρότερα, απλώς οι άντρες δεν συνηθίζουν πριν ή μετά την ερωτική πράξη να γυρνάνε στο σπίτι ξεβράκωτοι, δεν βλέπουν ας πούμε τηλεόραση με το πέος να κουνιέται δεξια αριστερά, ωστόσο και πάλι δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά πέη μικρότερα από το εξωτερικό μέρος ενός αιδοίου. 

Επομένως ούτε το δικό μου αιδοίο εκπροσωπείται στην αφίσα, ούτε κανένα από τα πέη που έχω δει, ενώ και τα 8 γεννητικά όργανα μοιάζουν μεταξύ τους. Γιατί; Τι θέλει να μας πει η αφίσα; Ότι το αιδοίο και το πέος είναι παρόμοια; Ότι το συνηθισμένο αντρικό πέος ενδέχεται να συνιστά απειλή για την γυναίκα, αλλά το girldick όχι, διότι κοιτάξτε το, είναι μικρό σαν παιχνιδάκι και μαλακό σαν πλαστελίνη; 

Κι όμως γνωρίζουμε περιπτώσεις που το girldick βίασε γυναίκες, ακριβώς όπως το boysdick, π.χ. αυτές εδώ https://www.dailymail.co.uk/news/article-8303753/Transgender-inmates-carried-seven-sex-attacks-women-jail.html?fbclid=IwAR2aNcYJEQVQzBnw-s57ww28DEFWQ8yeZCmSaTHdL0_bFkcg3cV2CraUMco. 

Εν κατακλείδι, εγώ ως θεατής δεν έμαθα τίποτα από την αφίσα, ίσως επειδή ήδη γνωρίζω τι είναι το αιδοίο, τι το πέος και τα ξεχωρίζω. Οι υπόλοιποι θεατές μπορούν να σκεφτούν μόνοι τους και να κρίνουν, π.χ. οι γυναικολόγοι να συνειδητοποιήσουν πως στο μέλλον θα πρέπει να εξετάζουν και γυναίκες με πέος -εάν δεν θέλουν να μηνυθούν για δυσμενή διάκριση ασθενούς λόγω φύλου. 

Μπορώ πάντως να προσθέσω  την δική μου καλλιτεχνική πινελιά, μετονομάζοντας την αφίσα σε "7 αιδοία  και 1 ανεπιθύμητη φωτό πέους" ή " 7 vulvas and an unsolicited dick pick". Tι να κάνουμε κορίτσια; Αυτή είναι η πατριαρχία, δεν μπορούμε να γλυτώσουμε από τις dick-pick, βρίσκουν τον τρόπο και χώνονται παντού. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ