ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ, ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ;

Αυτή η φωτογραφία είναι διαφήμιση σε σάιτ, χωρίς εξηγήσεις.  Δεν ξέρω μήπως είναι κάποιο μήνυμα για μυημένους στο Χ ζήτημα, ξέρω όμως την απάντηση:
Οχι, δεν χαμογέλασα σήμερα. Δεν χαμογελάω παρά μόνο όταν μου λένε κάποιο καλό αστείο και ταυτοχρόνως δεν έχω τα νεύρα μου.  Βέβαια, δεν είμαι κοριτσάκι, όπως αυτό στην φωτογραφία -είμαι γυναίκα. Ναι, αλλά και για τα κοριτσάκια το ίδιο ισχύει, χαμογελάνε όταν υπάρχει λόγος, ή -τουλάχιστον- έτσι πρέπει. 
Η ιδέα ότι οι γυναίκες από την κούνια έως τον τάφο πρέπει να είναι χαρούμενες, γλυκομίλητες, με κατανόηση, έτοιμες να υποχωρήσουν σε μια διένεξη (για "να αποφευχθούν τα χειρότερα"), να μπαίνουν πυροσβέστες όταν τσακώνονται τα παιδιά τους με τους συζύγους, να ακούνε βλακείες ή χυδαιότητες και να χαμογελούν καρτερικά αμίλητες ως που να περάσει η "άσχημη στιγμή" είναι η πιο απάνθρωπη ιδέα από όλες όσες επινόησε η πατριαρχία. 
Οχι, οι γυναίκες δεν είναι λουλουδάκια να σκύβουν ντροπαλά το κεφάλι όταν τις προσβάλλουν, δεν είναι σκύλοι να μην καταλαβαίνουν τι τους λες,  και δεν χρωστάνε σε κανέναν να είναι οι ειρηνοποιοί παράγοντες στην Κοινωνία. Χρωστάνε ό,τι χρωστάνε όλοι: μια λελογισμένη ευγενική συμπεριφορά σε όσους τους φέρονται ευγενικά. Χρωστάνε να μιλάνε ήρεμα, σε όσους μιλάνε ήρεμα. Χρωστάνε να γελάνε όταν αυτό που ακούνε είναι αστείο, με βάση τα δικά τους κριτήρια. Ποιός το είπε ότι πρέπει να γελάνε και να χαμογελάνε κάθε μέρα και συνέχεια; Εγώ πάντως, δεν το είπα.
Μακάρι η ζωή να είναι ένας ωραίος περίπατος στην ακρογιαλιά κι όλες να είμαστε πανευτυχείς κάθε μέρα, όλη μέρα. Έτσι, φυσικά θα χαμογελάμε διαρκώς. Αν όμως δεν είναι -και δεν είναι- δεν θα γελάμε καθόλου. Θα βγει και για μας η λέξη "τσαντίλω", που τώρα υπάρχει μόνο στο "τσαντίλας" και στο γραφείο θα λένε "ωχ! δεν έχουμε πει να προσέχεις πώς της μιλάς γιατί είναι τσαντίλω;". 
Λοιπόν, όχι. Δεν χαμογέλασα σήμερα καθόλου και δεν φοράω τιάρα πριγκίπισσας από χαρτόνι και ροζ τουτού μπαλαρίνας. Είμαι γυναίκα, δεν είμαι ηρωίδα παραμυθιού. Είχα υποθέσεις να διεκπεραιώσω,  μπελάδες κι ευθύνες που μου έκαναν το κεφάλι καζάνι. Έκανα το πρώτο μου τσιγάρο στις 2.10 και δεν μου είπε κανένας ανέκδοτο ως τώρα. Μην μου ζητάτε πράγματα που γίνονται από όσους κάνουν περίπατο στην ακρογιαλιά. Όταν θα με στείλετε πράγματι εκεί, θα τα κάνω.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK