ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ


Μόλις είδα το βίντεο "γιατί δεν είμαι φεμινίστρια" που τις τελευταίες μέρες είναι δημοφιλές. Το είδα μετά από αίτημα φίλης που μου ζήτησε να γράψω ένα κείμενο.
Ευτυχώς έχουν γραφεί ήδη δυο πολύ καλά κείμενα, διότι δυστυχώς εγώ δεν θα γράψω τίποτα: είμαι πρωτόγνωρα έκπληκτη από όσα άκουσα. Τόσα λόγια πατριαρχικά δεν έχω ξανακούσει μαζεμένα ούτε από γυναίκα 100 χρονών, θρησκόληπτη, σε χωριό.
Συμπεραίνω ότι είναι εξαιρετικά τυχερή η κοπέλα που έφτιαξε το βίντεο. Εννοώ πως υποθέτω ότι έχει τύχει να ζει σε προστατευμένο περιβάλλον κι όχι σε καμιά τρύπα με κουρελού για πόρτα, έχει τύχει σε εξαιρετικό πατέρα μη κακοποιητικό, έχει τύχει να είναι ετεροσεξουαλική, πιθανόν έχει τύχει να γνωρίσει εξαιρετικής ποιότητας άνδρες ( ή δεν έχει γνωρίσει στενά κανέναν και δεν γνωρίζει), έχει συμπέσει σε σπάνιο εργοδότη που δεν υποτιμά τις γυναίκες και δεν εμποδίζει την επαγγελματική της πρόοδο τους ( ή δεν εχει εργαστεί, οπότε φυσικά δεν γνωρίζει), τυχαίνει να έχει δικό της ΙΧ (αλλιώς θα ήξερε τι τραβάνε οι γυναίκες στα ΜΜΜ), δεν έχει τύχει να περπατήσει ποτέ μόνη της σε δρόμο μετά τις 9.00 το βράδυ και γενικώς της έχουν τύχει όλες οι καλές συμπτώσεις, αλλιώς δεν εξηγείται πώς δεν έχει νιώσει στο πετσί της τι είναι η Πατριαρχία. Τα λόγια του βίντεο της Αγάθης είναι τόσο μακριά από την πραγματικότητα που συνήθως βιώνουν οι γυναίκες, που δικαιούται να τα λέει κάποια από άλλο πλανήτη ή κάποια πολύ τυχερή.
Εδώ στα Πολιτικά Ημερολόγια είμαστε καλοπροαίρετοι, γι αυτό δεχόμαστε την δεύτερη εκδοχή -αυτή της τυχερής- και ευχόμαστε στην Αγάθη την καλή τύχη που είχε ως σήμερα, να την έχει μαζί της στην συνέχεια. Σε κάθε περίπτωση, αν κάτι πάει στραβά, οι φεμινιστικές ομάδες θα την στηρίξουν.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK