Τα Χριστούγεννα


Λοιπόν, δεν έχω πάει διακοπές τα Χριστούγεννα ποτέ στην ζωή μου. Δεν "ψήνομαι" ούτε μία στο εκατομμύριο να περάσω γιορτές χωρίς όλη μου την οικογένεια ( την δική μου, συν την πατρική μου κλπ). Αν όμως ποτέ το σκεφτόμουν, η Αράχωβα, το Καϊμακτσαλάν και το Γκντανσκ δεν θα μου περνούσαν καθόλου από το μυαλό. Το χιόνι είναι όμορφο να το βλέπεις, αλλά εγώ όταν το κοιτάζω κρυώνω. Καταλαβαίνω πως αυτοί που πάνε στην Αράχωβα, δεν έχουν κρυώσει πραγματικά, έχουν δει το χιόνι έξω από το παράθυρο, όμως βρίσκονταν μέσα σε σπίτια που τους επέτρεπαν να κοιμούνται με το φανελάκι. Δεν γνωρίζουν τι είναι το αληθινό κρύο, να ανασαίνεις κι η ανάσα σου να αφήνει αχνό στο δωματιο. Είναι αβασάνιστοι άνθρωποι, αγνοούν, για αυτό κάνουν πλάκα με την Αράβωχα και τα μέρη που έξω έχει βρωμόκρυο. Δεν ξέρουν τι σημαίνει να κοιμάσαι με τα καλτσάκια και το πουλόβερ κάθε βράδυ.

Κάθε βράδυ; Όχι κάθε βράδυ. Τα Χριστούγεννα και το βράδυ της Πρωτοχρονιάς δεν σβήναμε την σόμπα στις 9.00, την αφήναμε στο 1 ως το πρωί.

Αυτό είναι τα Χριστούγεννα για εμένα, η ζεστούλα κι η ηρεμία με όλη την οικογένεια. Τίποτα άλλο.

( γράφει και φωτογραφίζει η Melusine Melusina)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK