Το μεγάλο Ο (για αναγνώστες 18+χρονών)

Πριν λίγο καιρό μια στενή φίλη μου, παλιά συμμαθήτρια και συντρόφισσα, η Άννα, μού αποκάλυψε κάτι πολύ ασυνήθιστο για την ερωτική της ζωή (το οποίο αναφέρεται στην πρώτη παράγραφο του κειμένου της). Το κράτησα στο μυαλό μου ως αρκετά σπάνιο και της ζήτησα πρόσφατα να το αναλύσει λίγο σε ένα κείμενο βιωματικό που θα αναφέρει πώς αντιμετώπισε αυτή το θέμα του οργασμού. Το κείμενο δεν έχει λογοτεχνικές αρετές, έχει όμως λογιστικές: είναι σαφές.


"Πάντα θεωρούσα πως δεν είμαι ο τύπος ανθρώπου που σκέφτεται ιδιαίτερα το σεξ, εκ φύσεως. Εχω κάνει χιλιάδες συζητήσεις για το σεξ για κοινωνικούς λόγους, για πολιτικούς λόγους, καθώς  και συζητήσεις διαπροσωπικές, όμως πάντα για την σεξουαλική ζωή των άλλων. Για την δικιά μου δεν είχα τίποτα να πω σε κανέναν, διότι το σεξ ήταν πολύ απλά, ένα ευχάριστο κομμάτι της καθημερινότητας, χωρίς τίποτα αξιοπερίεργο που να αξίζει τον κόπο να αναφερθεί.

Ξαφνικά στα 48 μου, μέσα σε μια εβδομάδα έκανα τρεις διαφορετικές συζητήσεις που μου αποκάλυψαν πως στο σεξ έχω ζήσει τρεις σπάνιες συμπτώσεις:
1) δεν μου έχει ζητήσει ποτέ κανένας άντρας, τίποτα
2) δεν έχει χρειαστεί να ζητήσω σε κανέναν άντρα, τίποτα
3) σε περίπου 4.500 επαφές έως τότε, είχα πάντα οργασμό , συμπεριλαμβανομένης της πρώτης φοράς. 
Με λίγα λόγια, ο λόγος που δεν είχα ποτέ τίποτα να πω για το σεξ είναι πως οι όμορφες καταστάσεις δεν χρειάζονται συζήτηση, ούτε απασχολούν το μυαλό. Οι προβληματικές το απασχολούν.
Γνωρίζω 100% πως το σώμα μου δεν έχει καμία αξιοπρόσεκτη δυνατότητα, είναι ακριβώς όπως όλων των άλλων γυναικών, πολύ συνηθισμένο. Επομένως είναι μια σειρά από γεγονότα κι αποφάσεις αυτά που με οδήγησαν στο ευτυχές αποτέλεσμα. Θα σας αφηγηθώ ποια γεγονότα νομίζω πως έπαιξαν ρόλο, κι ίσως κάτι από όλα αυτά μιλήσει και σε εσάς, ίσως μπορείτε να ταυτιστείτε ή να δείτε μια  πιθανή λύση σε κάποιο μπελαλίδικο σημείο της σεξουαλικής σας δραστηριότητας.

Η ερωτική μου ζωή μπήκε σε σωστό δρόμο πριν ξεκινήσει, από μια καλή συμβουλή που μου έδωσε ο πατέρας μου όταν πήγα στο Γυμνάσιο. Μου είπε να μην κάνω ποτέ δεσμό με αγόρι που λέει την λέξη πουτ@να για οποιαδήποτε γυναίκα στην γη. Ο πατέρας μου ήταν πολύ λακωνικός τύπος, γι αυτό όλα του τα λόγια έμειναν στο κεφάλι μου. Ακολούθησα την συμβουλή του κατά γράμμα κι απέφυγα από την αρχή όλους τους άντρες που κρίνουν με δυο μέτρα και δύο σταθμά την σεξουαλική δραστηριότητα ανδρών και γυναικών. Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν είχα σχετιστεί με σεξιστές και θα παρέμεναν διαφορετικά έως ότου ανακάλυπτα μόνη μου τι σημαίνει "σεξιστής". 

Έκανα την πρώτη μου σχέση στο Γυμνάσιο με ένα αγόρι ενάμιση χρόνο μεγαλύτερό μου, επίσης παρθένο. Κανένας μας δεν ήξερε τίποτα από σεξ, όμως η φύση έχει τον τρόπο να δείχνει τον δρόμο. Πηγαίναμε για καφεδάκια και καθόμασταν πολύ σε ένα καμαράκι στην ταράτσα του σπιτιού του, όπου ακούγαμε μουσική και μιλούσαμε. Τα πάντα ήταν μεταξύ μας τέλεια, ήρεμα και προοδευτικά. Πρώτα πιαστήκαμε από το χέρι, μετά φιληθήκαμε στο μάγουλο, μετά στα χείλη και κάποια μέρα μετά από 10 μήνες είχαμε μια πλήρη επαφή. Δεν πόνεσα καθόλου γιατί δεν φοβόμουν καθόλου, ήθελα να το κάνω και ήδη από τις προηγούμενες επαφές μας με προχωρημένα φιλιά και χάδια είχαμε ζήσει πολλούς οργασμούς οι δυό μας. Όπως όλοι γνωρίζουν, για σχεδόν όλες τις γυναίκες από τα 14 έως τα 74 δεν αλλάζει τίποτα, το διεισδυτικό σεξ  έχει πολύ λίγες πιθανότητες να φέρει οργασμό, οι άλλοι τρόποι ενδείκνυνται. Σε αυτά τα προχωρημένα χάδια και φιλιά, δεν έκανα τίποτα σπουδαίο για να αποκτήσω τους οργασμούς, απλώς την ώρα που με χάιδευε, σταμάτησα το χέρι του και του είπα "πιο απαλά". Φυσικά ανταπέδωσα με τον κατάλληλο τρόπο ό,τι μου πρόσφερε κι έτσι είμαστε κι οι δυο πολύ ευχαριστημένοι, ξέγνοιαστοι και καθόλου βιαστικοί. 

Παρά το ότι το πρώτο μου αγόρι ήταν πολύ ευχάριστο, το βαρέθηκα λίγο καιρό μετά στην κουβέντα, για αυτό διακόψαμε. Είχα γραφτεί σε μια πολιτική οργάνωση που μαζί με το διάβασμα, μονοπώλησε το ενδιαφέρον μου όλα τα υπόλοιπα χρόνια έως το τέλος του Λυκείου. Ξέρω πως γίνεται πολύς λόγος για το αίμα των νέων που βράζει, όμως αυτή όλη η ενεργητικότητα μπορεί να διοχετευθεί εκτός από το σεξ, εξίσου καλά στις πολιτικές οργανώσεις ή στον αθλητισμό και να νιώθεις τέλεια. 

Το επόμενό μου αγόρι ήταν ένας συμμαθητής μου με τον οποίο φλερτάραμε κανένα εξάμηνο στα διαλείμματα κι είχαμε κάνει μερικές κοπάνες μαζί. Εκδήλωσε το ερωτικό του ενδιαφέρον στο πάρτι για το τέλος του Λυκείου κι ανταποκρίθηκα θετικά. Επειδή είμαστε πια "μεγάλοι', όχι παιδάκια του σχολείου, κάναμε αυτό που κάνουν οι  μεγάλοι, μετά από δυό φορές με καφέ και σινεμά, πήγαμε στο σπίτι του με σκοπό να ολοκληρώσουμε σωματικά την γνωριμία μας. Εκεί είχα μια άσχημη έκπληξη. Πονούσα. Το αγόρι ήταν πολύ ευχάριστο και πρόθυμο, μου φέρθηκε πολύ καλά, γι αυτό απέδωσα το ότι πονούσα σε δικά μου σωματικά αίτια, σκέφτηκα δηλαδή πως επειδή είχαν περάσει πολλά χρόνια από την τελευταία μου σεξουαλική επαφή, το σώμα μου είχε ξεσυνηθίσει. Όποιος κι αν ήταν ο λόγος δεν είχα σκοπό να υποφέρω, για αυτό διέκοψα την διεισδυτική ερωτική πράξη. Το ίδιο ακριβώς έγινε σε άλλα τρία ραντεβού κεκλεισμένων των θυρών, εγώ διέκοπτα την επαφή από το πρώτο δευτερόλεπτο που πονούσα και τελικά στο 5ο από την αρχή ραντεβού μας ολοκληρώσαμε με μια πλήρη επαφή.

Λίγους μήνες μετά τον βαρέθηκα και τον εγκατέλειψα. Αποδέχθηκα την πρόταση κάποιου της παρέας μου, που τελευταία μου άρεσε. Μια που ήμουν ακόμα μεγαλύτερη από ό,τι με το δεύτερο αγόρι μου, έκανα πάλι αυτό που κάνουν οι μεγάλοι, πήγα σπίτι του με σκοπό να κάνουμε σεξ. Δυστυχώς πονούσα ξανά. Ευτυχώς όμως, αυτήν την φορά δεν το απέδωσα στο σώμα μου, διότι είχαν περάσει μόνο 3 μέρες από την τελευταία μου σεξουαλική επαφή. Κάθισα και σκέφτηκα τι μπορεί να φταίει. Αφού δεν πόνεσα την πρώτη φορά της ζωής μου, όταν ήμουν παρθένα, γιατί πονούσα την πρώτη φορά με κάθε νέο άντρα; Τι υπήρχε την πρώτη φορά που δεν υπήρχε τι επόμενες; Οταν συνέβη αυτό, είχα ήδη έρθει σε γνωριμία με τους θεωρητικούς του φεμινισμού κι ήμουν πολύ αποφασισμένη να περάσω όμορφα βρίσκοντας τον δικό μου ρυθμό. Συμπέρανα πως το σώμα μου δεν μπορούσε να χαλαρώσει και να απολαύσει την επαφή επειδή ντρεπόμουν και φοβόμουν, επειδή ο κάθε άντρας μού ήταν άγνωστος σωματικά. Ήταν αυτή η ντροπή βαλμένη από την Κοινωνία στο κεφάλι μου; Ήταν το φυσικό μου; Δεν με ενδιέφερε καθόλου, σημασία είχε πως δεν μπορούσα να ενεργήσω όπως υποτίθεται πως ενεργούν οι "μεγάλοι", δηλαδή να μπαίνω σε ένα δωμάτιο, να γδύνομαι και να αποκαλύπτομαι σε έναν άγνωστο. Για να νιώθω χαλαρά κι όμορφα έπρεπε η σωματική μου γνωριμία να είναι σταδιακή. 

Ωραία, αφού αυτό έπρεπε να γίνει, αυτό θα έκανα, ξεκινώντας από αυτόν τον άντρα με τον οποίο μόλις είχα συνάψει δεσμό. Δεν είχα ιδέα πώς θα το έπαιρνε, πάντως  είχα σκοπό να του το εξηγήσω κι αν τυχόν δεν ήθελε, απλούστατα θα έπρεπε εγώ να στερηθώ την παρέα του κι αυτός την δικιά μου. Του το είπα και δεν έφερε καμία αντίρρηση, ούτε κάποιος από τους επόμενους έφερε αντίρρηση. Για την ακρίβεια, αν έχω σωστά εκτιμήσει τις αντιδράσεις τους, το βρήκαν τελικά πολύ γοητευτικό κι αποδοτικό παιγνίδι. Οπως και να' ναι σημασία εχει το αποτέλεσμα, εάν δεν το είχα σκεφτεί και δεν είχα το θάρρος να το διατυπώσω, θα ήμουν υποχρεωμένη να υποφέρω βουβά όσες φορές χρειάζεται μέχρι να συνηθίσω τον καθένα τους, κι όλες αυτές οι φορές με πόνο θα είχαν συσσωρευτεί μέσα μου, ποιός ξέρει με ποια αποτελέσματα. 

Παρεπόμενο αυτής της απόφασής μου ήταν να βγάλω από το μυαλό μου την σκέψη πως μπορώ να κάνω οποτεδήποτε one night stand. Τότε, μου φαινόταν χαριτωμένη ιδέα, φιλική, ειρηνική, ανοιχτή, είχα σκοπό να το κάνω, όμως δεν μπορείς να δοκιμάσεις one night stand όταν ξέρεις πως θα  πονάς. Ισως βέβαια αργότερα κατέληγα στην ίδια απόφαση και μόνη μου, μετά από καμιά δεκαριά αποτυχημένα one night stand χωρίς οργασμό. Νομίζω πως κάποια μέρα εμείς οι γυναίκες συνειδητοποιούμε με την απλή λογική, πως ένας άγνωστος άντρας δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί για τον δικό μας οργασμό, κι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει για τα επόμενα 100 χρόνια, δηλαδή ως την μέρα που στα κλάμπ, τα μπαρ και τις συναυλίες θα κυκλοφορούν άντρες που θα θεωρούν υποχρέωσή τους να προσφέρουν ένα οργασμό για κάθε οργασμό που λαμβάνουν.


Τον καιρό εκείνο που τελείωσα το Λύκειο, ο πιο στενός μου φίλος ήταν ένας ομοφυλόφιλος άντρας 10 χρόνια μεγαλύτερος μου. Τα κοινά μας στοιχεία ήταν η αγάπη για τις τέχνες και τα τρελά ρούχα. Επειδή ήταν μεγαλύτερός μου κι ήξερε πολλά από άντρες, μου φάνηκε λογικό να του ζητήσω τις συμβουλές του για το σεξ, οι οποίες ήταν απροσδόκητες. Μου είπε στο κρεββάτι να εκφράζομαι λεκτικά όσο πιο μετριοπαθώς γίνεται, να κάνω όσο λιγότερα γίνεται, και να μην υποκριθώ ποτέ τίποτα. Ήμουν έκπληκτη, προς στιγμή νόμισα πως ηθελημένα σαμποτάριζε τις επιτυχίες μου στο άλλο φύλο.  Μου εξήγησε το σκεπτικό του. Μου είπε πως βασικά το αντρικό σώμα είναι πολύ απλό στην λειτουργία του κι ευχαριστιέται εύκολα. Είπε πως η μετριοπαθής λεκτική έκφραση ωθεί τους άντρες να προσπαθούν περισσότερο να ευχαριστήσουν μια γυναίκα, ενώ οι φωνές και τα μουγκρητά τους δίνουν την εντύπωση πως ήδη αυτό που κάνουν είναι καταπληκτικό. Μου είπε επίσης πως το σώου στο κρεβάτι είναι μονόδρομος, ένα παιγνίδι που δεν μπορείς να κερδίσεις, υποχρεώνεσαι πάντα να κάνεις κάτι παραπάνω, αλλά μέχρι πότε και μέχρι πού; Η γνώμη του ήταν πως έτσι η ερωτική πράξη καταντάει ένα παιγνίδι εντυπώσεων και σκορ, κι απομακρύνεται από το σημαντικό που είναι η ουσιαστική επαφή των ανθρώπων. Οσο για το να υποκριθώ, ήταν απόλυτος, να μην το διανοηθώ ούτε γι αστείο. Κανένα πρόβλημα δεν εξαφανίζεται με μάγια επειδή το έκρυψες κάτω από το χαλί, πρέπει να το αφήσεις να φανεί.

Οι συμβουλές του Δημήτρη με βοήθησαν πολύ και επιβεβαίωσα στην πράξη πως μου τα είπε σωστά. Οι άντρες που γνώρισα σχημάτισαν την σωστή εντύπωση για το αποτέλεσμα που είχαν τα χάδια και τα φιλιά τους στο σώμα μου. Προσπάθησαν όσο χρειαζόταν ώστε να έχω κάθε φορά έναν οργασμό. Επίσης, εξαιτίας της λακωνικής μου έκφρασης, δεν παρασύρθηκαν σε λεκτικές ελευθεριότητες, οι οποίες ίσως σε κάποιες γυναίκες αρέσουν, όμως εμένα θα με εξόργιζαν.  Το καλύτερο από όλα είναι πως αργότερα αυτές οι συμβουλές μού επέτρεψαν να βιώσω την σεξουαλική ζωή εντός γάμου (που κρατάει πολλά-πολλά χρόνια, πολύ περισσότερα από ό,τι η ζωή της ελεύθερης), το ίδιο ευχάριστα με την ζωή της ελεύθερης γυναίκας. Θα έχετε ακούσει για το μουγκό σεξ των παντρεμένων. Η προσαρμογή σε αυτό είναι δύσκολη όταν έχεις ζήσει λαλίστατος ως τότε στο κρεββάτι, μερικοί φτάνουν στο σημείο να μπλοκάρουν τελείως. Δεν χρειάστηκε να προσαρμοστώ σε τίποτα, συνέχισα το ίδιο ευχάριστα με πριν, με ένα τουλάχιστον οργασμό την φορά. 

Ενα ακόμα πράγμα που αναγκάστηκα να σκεφτώ από την αρχή σχεδόν (λόγω δουλειάς και περιορισμένου χρόνου) ήταν η διάρκεια της σεξουαλικής επαφής. Θα μπορούσα να ακολουθήσω το μοντέλο της μεγάλης ποικιλίας εντός της ίδιας συνεύρεσης, με πολλές διαφορετικές πράξεις και στάσεις, διάρκειας τριών ωρών. Δεν το έκανα γιατί σκέφτηκα πως δεν με συνέφερε γιατί δεν είχα σκοπό να αναλώσω όλη την ώρα των ραντεβού μου στο σεξ, ούτε είχα σκοπό να περιορίσω το σεξ σε μια φορά την βδομάδα, τότε δηλαδή που οι 3 ώρες θα περίσσευαν επειδή δεν θα ήθελα να πάω σε σινεμά, θέατρο, συναυλία. Δεν είχα σκοπό να έχω 52 οργασμούς τον χρόνο αφού μπορούσα να έχω 150 ή 200. Υπήρξαν εξαιρέσεις ασφαλώς και μέρες που πέρασα 10 συνεχόμενες ώρες στο κρεββάτι, ειδικά στις διακοπές, όμως γενικά οι περισσότερες επαφές μου είχαν διάρκεια μία ώρα, γι αυτό μπορούσαν να είναι πυκνές και συνεχίστηκαν έτσι στην έγγαμη ζωή (αντί να περιοριστούν σε μία κάθε Σάββατο βράδυ). Συγνώμη που το λέω κάπως μπακαλίστικα, αλλά έχουμε κι άλλες δουλειές να κάνουμε εκτός από σεξ, ή τουλάχιστον, εγώ πάντα είχα κι άλλες δουλειές να κάνω, από το σχολείο και μετά.

Η φεμινιστική μου αντίληψη για το σεξ, με βοήθησε από πολύ νωρίς να αποδομήσω στερεότυπα σχετικά με την αντρική ικανότητα και το μέγεθος του πέους, καθώς και να δώσω δικό μου ορισμό στο τι σημαίνει σεξουαλική επαφή. Λογικά, οι γυναίκες που έχουν κλειτοριδικό οργασμό, δηλαδή σχεδόν όλες, δεν έπρεπε να ασχολούνται καθόλου με το μέγεθος του πέους των ανδρών, ούτε με την διάρκεια του διεισδυτικού σεξ. Κι όμως, εγώ βλέπω πολλά σχετικά άρθρα στα περιοδικά. Ποιός τα γράφει και ποιός τα διαβάζει; οι άντρες ή μήπως γυναίκες που δεν καταλαβαίνουν τι μετράει στο σεξ και τι όχι;  'Ενας άντρας που εκσπερματώνει σε 2 λεπτά ή έχει πέος 10 πόντους, είναι παράλογο να θεωρείται αποτυχημένος εραστής από την στιγμή που είναι πρόθυμος να προσφέρει οργασμό με άλλους τρόπους. Οχι μόνο δεν είναι αποτυχημένος, αλλά μετά τα 45 που η στυτική ικανότητα των ανδρών μειώνεται, οι άντρες που είναι γενικώς γενναιόδωροι με την σύντροφο, παραμένουν αποτελεσματικοί εραστές όπως ήταν και στα είκοσί τους. Επομένως για την διάρκεια και τον φυσικό εξοπλισμό του άντρα, δεν έπρεπε να μιλάνε παρά μόνο εκείνες οι λίγες γυναίκες που έρχονται σε οργασμό μόνο κολπικά, για τις υπόλοιπες οι ζωή συνεχίζεται πολύ όμορφα διαρκώς. Γενικά οι άντρες δεν ισούνται με το πέος τους, και ούτε οι άντρες, ούτε οι γυναίκες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν συγκεκριμένα μοτίβα σεξουαλικής διαγωγής, να επιδιώκουν εναγωνίως οργασμούς με διεισδυτικό σεξ ή ταυτόχρονο οργασμό κι άλλες ευφάνταστες σαχλαμάρες. Πολλά κρεβάτια έχουν γίνει τόποι αγωνίας εξαιτίας τέτοιων ανεδαφικών επιδιώξεων.

Ενα από τα περίεργα πράγματα που συνέβησαν βαθμιαία καθώς μεγάλωνα, είναι η συζήτηση για την ένταση του οργασμού, που σταδιακά αύξανε. Άρθρα, βιβλία και κουβέντες, για τις στάσεις, για διάφορα τερτίπια, για role play κι άλλα μυστηριώδη με ξένα ονόματα. Δεν λέω πως όλα αυτά δεν έχουν το γούστο τους, όμως δεν νομίζω πως υπάρχει τρόπος να μετρήσεις την ένταση του οργασμού αντικειμενικά. Προσωπικά τουλάχιστον οι φορές που θυμάμαι ως σπουδαιότερες είναι όσες ήμουν πολύ ερωτευμένη, δηλαδή όσες συμμετείχα πολύ συναισθηματικά. Επομένως όλη η συζήτηση για τις τεχνικές που οδηγούν σε έντονους οργασμούς είναι πράσινα άλογα, ειδικά μια που υπάρχουν πολλές γυναίκες που δεν έχουν επιτύχει τον σίγουρο οργασμό παρά μόνο όταν είναι μόνες τους. Θέλω να πω πως καλή είναι η κουβέντα για γκουρμέ πιάτα, αλλά όταν δεν είσαι σίγουρος πως θα πετύχεις την σκέτη ομελέτα, είναι χάσιμο χρόνου η επιδίωξη του γκουρμέ. Αν είναι κάτι να αναζητήσουμε, καλύτερα να προσπαθήσουμε να αναπαράξουμε τις πλήρεις ψυχοσωματικές σχέσεις που μπορούν να δώσουν σεξουαλικές επαφές που σε απογειώνουν. Πώς θα γίνει αυτό; Μάλλον με τον τρόπο του Καβάφη, κοιτώντας να μην καταντήσει το σεξ κάτι ασήμαντο, ευτελές. Το σεξ δεν γίνεται με πέη, αιδοία, στήθη, γίνεται με πλήρεις ανθρώπους.

Δεν έχω κάτι παραπάνω να πω, καλύτερα να ανακεφαλαιώσω.
1) αναζήτησα άντρες μη σεξιστές
2) βρήκα ποιός ρυθμός σωματικής εγγύτητας ήταν για μένα κατάλληλος
3) έκανα γνωστό από τις συζητήσεις πως θεωρούσα αυτονόητο πως θα έχω οργασμό πάντα 
4) δεν ήμουν ιδιαίτερα ομιλητική στο κρεβάτι
5) δεν υποκρίθηκα ούτε στο ελάχιστο
6) δεν επεδίωξα να μείνω αξέχαστη με τις επιδόσεις μου
7) ανταπέδωσα όσα μου πρόσφεραν
8) θεώρησα και θεωρώ πως ολοκληρωμένη σεξουαλική επαφή είναι μόνο αυτή που έχουν και οι δύο από έναν τουλάχιστον οργασμό, άσχετα με το πώς επιτυγχάνεται αυτός.

Αν και ο τρόπος που κάνω σεξ ακούγεται κάπως παιδικός, δεν είναι αφού δίνει πολύ ενήλικα κι αξιοπρόσεκτα αποτελέσματα. Απλώς είναι ο τρόπος που ταιριάζει σε μένα. Οπότε, ό,τι κι αν ζήσατε στο παρελθόν, κάντε μια καινούργια αρχή. Ψάξτε να βρείτε τι σας αρέσει, ή τουλάχιστον, απομακρύνετε ό,τι δεν σας αρέσει, μην το ξανακάνετε. Μην λέτε ναι σε τίποτα που για οποιοδήποτε λόγο, έστω κι αδιευκρίνιστο, δεν σας αρέσει. Δεν είστε υποχρεωμένη να εξηγήσετε και να βρείτε επιχειρήματα γιατί δεν σας αρέσει κάτι. Το "γιατί έτσι" είναι πλήρης εξήγηση. Μαζέψτε το κουράγιο σας κι οργανώστε την σκέψη σας. Ακόμα και με αυτόν τον άντρα που σχετίζεστε και ήδη υποκρίνεστε τον βαθμό διέγερσης ή τον οργασμό, σταματήστε να το κάνετε. Δεν χάλασε ο κόσμος που θα στεναχωρηθεί προς στιγμήν, εσείς στεναχωριέστε τόσο καιρό. Είναι δίκαιο αυτό; Αγωνιστείτε για την δικαιοσύνη  προς το πρόσωπό σας".

(πίνακες του Εγκον Σίλε, 1917)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK