#Feminist_ rants_ 136


Για αυτόν τον πόνο, γι αυτήν την τελείως ανώμαλη είσοδο στον κόσμο των μεγάλων, ποιός θα τις αποζημιώσει τις γυναίκες; Μεγαλώνουν μόνες τους και κρατάνε την σκέψη τους συγκροτημένη, παρά το ότι γύρω τους μικροί και μεγαλύτεροι άντρες σκορπάνε το Κακό όπου μπορούν.

(Ανάρτηση της σελίδας του facebook "Φεμινιστικά παραληρήματα")
"Ήμουν 11 χρόνων και λίγων ημερών την πρώτη φορά που μου επιτέθηκε άντρας, το Σεπτέμβριο θα πήγαινα στην ΣΤ τάξη του Δημοτικού. Είχα ήδη περίοδο και λίγο στήθος. Ήταν ο αρραβώνας της θείας μου, ετών 40, δεν έφταναν τα ποτήρια κι η μάνα μου με έστειλε στο σπίτι δίπλα, να φέρω κι άλλα. Ο αρραβωνιαστικός της θείας μου βγήκε στο πλατύσκαλο μαζί μου, έκλεισε την πόρτα πίσω του, με βούτηξε και με φίλησε. Βρωμάνε σαν σταχτοδοχείο. Το φως της σκάλας έσβησε. Έβαλε το χέρι του κάτω από το φουστάνι μου, μέσα στο βρακί μου και με πόνεσε. Το φως της σκάλας ξαναναψε από κάποιον που είχε μπει στο κτήριο, τον έσπρωξα και κατέβηκα τα σκαλιά. Πήγα στο σπίτι κι έβγαλα το εσώρουχο μου. Είχε αίμα. Δεν γύρισα στην γιορτή και σε λίγο ήρθε η μάνα μου, να δει τι έγινε με τα ποτήρια. Της είπα το περιστατικό. Μου είπε να μην πω τίποτα στον πατέρα μου, γιατί θα τον σκοτώσει και θα πάει φυλακή. Την άλλη μέρα πήγαμε στην θεία μου μαζί και της αφηγήθηκε την ιστορία η μάνα μου. Η θεία μου είπε πως αυτό δεν έγινε, κι αν έγινε, εγώ τον προκάλεσα. Η μάνα μου την ρώτησε αν είναι τρελλη κι αν θυμάται πως ακόμα δεν έχω τελειώσει το Δημοτικό. Εκείνη απάντησε πως δεν το έχω τελειώσει, αλλά όλοι λένε πόσο πολύ όμορφο κορίτσι είμαι και πως πιθανόν να θέλησα να διαπιστώσω αν έχω κι εγώ δύναμη στους άντρες, όπως τα μεγαλύτερα κορίτσια της γειτονιάς, που όλη μέρα γύριζαν χασκογελωντας δεξιά - αριστερά. Φύγαμε. Δεν είπαμε τίποτα σε κανέναν. Αυτή έκανε ένα παιδί με αυτόν, κορίτσι, που όταν ήταν μικρό και για χρόνια, χτυπούσε το κεφάλι του στον τοίχο, για άγνωστο λόγο. Το κορίτσι μεχρι 30 χρόνων το πήγαιναν και το έφερναν στα πάρτυ, στην δουλειά, παντού. Στα 30 έφυγε από το σπίτι και ξαναήρθε πριν λίγες μέρες, στην κηδεία του πατέρα της. Εγώ δεν την είδα γιατί δεν πήγα, η μάνα μου μού το είπε. Ειπα στην μάνα μου να τον τσιμπήσει, να βεβαιωθεί ότι πέθανε."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK