Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ, ΜΙΑ ΜΑΝΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ.


Πριν από καμιά εικοσαριά χρόνια, μια μέρα που είχα βγει για ψώνια με την μαμά μου στην Ερμού κι ενώ περιμέναμε να ανάψει το φανάρι πράσινο, μπροστά μας βρέθηκε μια μαύρη γυναίκα με ένα μωρό σε μάρσιπο στην πλάτη. Η μαμά μου άρχισε αμέσως να του κάνει χαρές και να του χαϊδεύει τα ποδαράκια του. Το μωρό της γελούσε και άπλωνε τα χέρια του να την πιάσει. Αυτό το ίδιο περιστατικό είχε συμβεί πολλές φορές πριν.
Το φανάρι έγινε πράσινο, περπατήσαμε κι η μαμά μου μου είπε: 
- Πόσο θα ήθελα να είχα ένα μαύρο μωρό!
Γέλασα με την ψυχή μου.
- Τι λες ρε μαμά, γίνονται αυτά; Εσύ είσαι άσπρη, ο μπαμπάς άσπρος, πώς να γίνει;
-Ναι, δεν γίνεται, αλλά θα ήταν ωραία να βγαίνουν τα μωρά μαυράκια, κινεζακια, σε όλα τα χρώματα, για όλες τις γυναίκες. Εμένα θα μου άρεσε πολύ να έχω κι ένα κινέζικο κι ένα μαύρο μωρό, ειδικά μαύρο, είναι τόσο όμορφα!
Την κοίταξα λιγάκι και την ρώτησα
- Και ποιανού να μοιάζουν δηλαδή;
Κι η μαμά μου μου απάντησε:
-Δεν τις νοιάζει τις μάνες ποιανού μοιάζει το παιδί, αφού το γεννάνε, είναι δικό τους. 

Με αυτή την κουβέντα που κάναμε, αποφάσισα τι θα της πάρω δώρο για τα Χριστούγεννα. Έψαξα να βρω στα παιγνιδάδικα ένα μαύρο μωρό-κούκλα. Δεν είχα φανταστεί πως δεν υπάρχουν, επειδή οι κάτοικοι της χώρας είναι κυρίως άσπροι. Το παρήγγειλα λοιπόν από το εξωτερικό. Όταν ήρθε, του έφτιαξα δύο σετ με ρούχα δωματίου, από τα τελευταία υφάσματα που είχα χρησιμοποιήσει για μένα. Μια ροζ φόρμα με τρεσσα τύπου Σανέλ ολόγυρα και την κορδέλα μαλλιών, συν ένα κόκκινο βελουτέ παντελόνι με ριχτή μπλούζα και κορδέλα μαλλιών. Τα έβαλα σε όμορφη χριστουγεννιάτικη σακούλα και της τα πρόσφερα.
- Αφού δεν γίνεται να γεννήσεις μαύρο μωρό, να έχεις ένα ομορφούλικο κουκλάκι να του κάνεις ρουχαλάκια και να το στολίζεις, της είπα.

Η μαμά μου ξετρελάθηκε, έπιασε το μωρό και το φιλούσε. Από τότε το γυρνάει στο σπίτι, άλλοτε στο κρεβάτι της με το φορμάκι του, άλλοτε στο σαλόνι με τα καλά του ρούχα.

Η μαμά μου, μια αγράμματη γυναίκα που πήγε μέχρι τρίτη Δημοτικού, μια μοδίστρα. Μια γυναίκα γεμάτη αγάπη μέσα της, μια μάνα κατάλληλη για όλα τα παιδιά της γης.

(Υπογράφει η Melusine)
(φωτογραφία και χειροποίητο ρούχο κούκλας Melusine)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK