Υπέρ των ομοφυλόφιλων, ναι ή όχι;

Υπάρχει κανένας λόγος να γραφτεί ένα τέτοιο κείμενο από φεμινίστρια; Είναι ή δεν είναι το φεμινιστικό κίνημα υπέρ των ομοφυλόφιλων, των δικαιωμάτων τους στην ορατή εκδήλωση του σεξουαλικού τους προσανατολισμού, στην διοικητική διευκόλυνση της συμβίωσής τους,  κλπ;
Ναι, υπάρχει λόγος να γραφεί το κείμενο διότι να θέλω βγάλω ορισμένη από την λάσπη που πέφτει πάνω στο φεμινιστικό κίνημα, την λάσπη που λέει πως οι φεμινίστριες υποστηρίζουν, προωθούν και φέρονται ευνοϊκά σε οποιονδήποτε αρκεί να δηλώσει ομοφυλόφιλος. Ότι αν είσαι ομοφυλόφιλος, ακόμα κι αν είσαι σκουπίδι σε υποστηρίζουν όλοι και το φεμινιστικό κίνημα μαζί με όλους τους άλλους.

Ως φεμινίστρια του ριζοσπαστικού φεμινισμού και πολιτικοποιημένο άτομο, υποστηρίζω το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων στην ορατή σεξουαλικότητα, την διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας τους, τη εξάλειψη της δυσμενούς διάκρισης μέσα στην κοινωνία ή στους  επαγγελματικούς χώρους λόγω του σεξουαλικού προσανατολισμού τους, υποστηρίζω δηλαδή όσα θα έπρεπε ήδη να υπάρχουν διότι είναι ανθρώπινα δικαιώματα. Στο σημείο αυτό σταματάει η υποστήριξή μου προς άπαντα τα μέλη της κοινότητας LGBT κι αρχίζει η προσωπική αξιολόγηση ανά άτομο. 
 Από εκεί και πέρα, κρίνω τόσο τους γνωστούς μου ομοφυλόφιλους όσο και αυτούς που βρίσκονται στο μάτι της δημοσιότητας, με βάση τα πεπραγμένα τους, δηλαδή κρίνω το μεμονωμένο πρόσωπο για όσα κάνει κι όσα λέει, καθώς επίσης και για όσα δεν κάνει, ή  δεν λέει. -ενώ θα έπρεπε κατά την γνώμη μου. Ξεκινώ από τον χαρακτήρα του καθενός, όχι από το μυαλό του ή το καλλιτεχνικό του ταλέντο. Ενδιαφέρομαι επίσης για την πολιτική τους τοποθέτηση και την στάση τους απέναντι στα κοινωνικά ζητήματα. Ας το αναλύσω λίγο, δίνοντας παραδείγματα. 

1)Αδιαφορώ τελείως αν υπάρχουν  ομοφυλόφιλοι αστυνομικοί και στρατιωτικοί, δεν δίνω δεκάρα τσακιστή. Είτε είναι ομοφυλόφιλοι, είτε ετερόφυλοι, στο πρόσωπό τους δεν βλέπω παρά τους  σωματοφύλακες των καπιταλιστών, αυτούς που τσακίζουν με τα γκλομπ και τις σφαίρες τους τις μάζες των πολιτών. 

2)Έχω στην πρώτη γραμμή της μαύρης λίστας μου τους ομοφυλόφιλους  σαν τον Milo Yiannopoulos, έναν άγγλο σκατόψυχο άνθρωπο της alt right, που γυρνάει από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο κι από σώου σε σώου σε ΗΠΑ και Αγγλία,  βγάζοντας λόγους κατά του φεμινισμού. Είναι ο κλασικός μισογύνης άντρας που σιχαίνεται τις γυναίκες με όλη του την δύναμη και συναντάται σε ετερόφυλη και ομοφυλόφιλη έκδοση.

3)Έχω διαγράψει από την μνήμη μου τον Έλτον Τζων που καλεί τους καλλιτέχνες και τα ξενοδοχεία σε μποϋκοτάζ του Μπρουνέι, λόγω του νέου νόμου λιθοβολισμού των ομοφυλόφιλων, επειδή κι αυτός διαγράφει στις εκκλήσεις του εμένα, δηλαδή αποσιωπά ότι οι γυναίκες του Μπρουνέι επίσης θα λιθοβολούνται για μοιχεία από εδώ και στο εξής.

4)Είμαι υπέρ των ομοφυλόφιλων ποδοσφαιριστών και κατά των ομοφυλόφιλων γαϊδουριών (Ιμπραήμοβιτς)  που μεγαλώνουν τον χουλιγκανισμό κάνοντας στο γήπεδο σεξιστικές χειρονομίες προς τους αντίπαλους οπαδούς. Σεξιστές κι ομοφυλόφιλοι μαζί, συνηθισμένο φαινόμενο. 

5)Είμαι υπέρ των ομοφυλόφιλων ηθοποιών, κατά όμως εκείνων που επιτίθενται σε νεότερους ηθοποιούς υποσχόμενοι ρολάκια στις ταινίες τους (Κέβιν Σπέισι), ακριβώς όπως και κατά του Μπιλ Κόσμπι που είναι ετερόφυλος.

6)Είμαι υπέρ των ομοφυλόφιλων πολιτικών, όμως κατά εκείνων που στρέφονται στην παιδική πορνεία (Ν.Γεωργιάδης) για να βρουν την απόλαυση ή στους βιασμούς - όπως είμαι και κατά του Ντομινίκ Στρος-Καν. 

6) Είμαι υπέρ των ομοφυλόφιλων δημοσιογράφων που ασκούν σοβαρά το επάγγελμά τους, όμως είμαι κατά των ομοφυλόφιλων ανδρών που σκορπούν το κουτσομπολίστικο δηλητήριό τους σε πρωινές και μεσημβρινές εκπομπές-βόθρους, κι επιτείνουν με τα "πικάντικα" σχόλιά τους την πορνοποίηση της καθημερινότητας. Ιδιαιτέρως με απασχολούν ορισμένοι που έχουν κάνει καριέρα παρουσιάζοντας έναν τύπο ομοφυλόφιλου-καρικατούρα, από αυτούς που συνήθως βρίσκεις στην φτηνή Επιθεώρηση, που είναι όλη μέρα μέσα στην τρέλα κι έτοιμοι για τσιφτετέλι με ψηλά τα χεράκια από το ξημέρωμα. Κατά την γνώμη μου βοηθάνε να διαιωνίζονται τα πατριαρχικά στερεότυπα περί γελοιότητας των ομοφυλόφιλων συνολικά.

7) Είμαι υπέρ των ομοφυλόφιλων ανδρών που θέλουν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους (από προηγούμενο γάμο) μαζί με τον τωρινό άντρα σύντροφό τους. Είμαι κατά των ομοφυλόφιλων ανδρών που θέλουν να αφήσουν τον πατριαρχικό σπόρο τους στην Γη πληρώνοντας την μήτρα μιάς γυναίκας. Η μήτρα και το αιδοίο δεν είναι για πούλημα κι οικονομικές συναλλαγές, μόνο για οικειοθελή δωρεάν παραχώρηση. Ολοι αυτοί οι άντρες, ομοφυλόφιλοι κι ετερόφυλοι που σκοπεύουν να αγοράσουν το αιδοίο και την μήτρα, για όποιο λόγο κι αν το κάνουν, σκάβουν τον λάκκο τον δικό μου και των υπόλοιπων γυναικών συνολικά, καθώς γενικεύουν την αντίληψη ότι οι γυναίκες είναι κρέας για πούλημα, ή για αρπαγή (αν δεν σε φτάνουν τα λεφτά σου να τις αγοράσεις.

Εν κατακλείδι, δεν σώζεται κανένας στα μάτια μου, ούτε αξιολογείται διαφορετικά επειδή είναι ομοφυλόφιλος. Συμπαρίσταμαι στα ανθρώπινα δικαιώματα της  LGBT κοινότητας, όμως δεν δίνω "ελευθέρας" σε κανένα άτομο με μόνο το αιτιολογικό της ομοφυλοφιλίας. Ποτέ δεν πρόκειται να υποστηρίξω οποιονδήποτε ομοφυλόφιλο ή ετερόφυλο,  που κατά την γνώμη μου διαπράττει ηθικό σφάλμα.

Ελπίζω πως έγινα κατανοητή. 

(γράφει η Melusine)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK