Πόση ψυχραιμία μου έχει μείνει;

Από παντού μου έρχονται κατραπακιές: τροπολογίες σε νόμους κατάλληλες για καθεστώτα δικτατορικών καθεστώτων της Λατινικής Αμερικής που προστατεύουν τους βασανιστές, μέρες που γιορτάζουμε την κτηνωδία (μέρα πιπ@ς και μπριζόλας), φριχτές ειδήσεις για όλες τις χώρες της γης (και την δική μας), το τηλέφωνο στην δουλειά μου χτυπάει συνεχώς, έχω να ανάψω τον θερμοσίφωνα με ημερήσιο ρεύμα από το 2010, δεν ξέρω μετά από πόσους μήνες θα ξαναδώ την αδερφή γιατί έπιασε δουλειά με ωράριο 12.00-24.00, δεν κουμπώνει κανένα από τα περσινά μου παντελόνια στην μέση...
Δέκα, είκοσι φορές την μέρα λέω στον εαυτό μου "ψυχραιμία", αλλά η αυθυποβολή δεν πιάνει διότι δεν βοηθάνε ούτε τόσο δα οι αντικειμενικές συνθήκες. Πόση ψυχραιμία λοιπόν μου έχει μείνει; Να, όση είναι,  χωράει όλη σε αυτήν την τσάντα

(Melusine)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΣΤΟΧΟ

AN UNSOLICITED DICK-PICK