Η αγιοποίηση της Αγγλίας.

 

Εχθές συνελήφθη (κι αμέσως αφέθη ελεύθερος) ο πρώην πρίγκιπας 'Αντριου της Αγγλίας για κατηγορίες που προέκυψαν από τους φακέλους Επστάιν. Με αδικαιολόγητη δουλικότητα τα ΜΜΕ της χώρας μας και όλης της Δύσης προσπάθησαν να αγιοποιήσουν την στην Αγγλία, ανακηρύσσοντάς την Αγγλία υπόδειγμα Δημοκρατίας, πράγμα αδιανόητο. Αυτό διότι:

1)ο Άντριου ΔΕΝ συνελήφθη με τη σοβαρή για εμάς τους πολίτες κατηγορία του παιδεραστή, αλλά απλώς για "παράβαση καθήκοντος". Παραβίασε το καθήκον του όταν διαβίβασε στον Επστάιν εμπιστευτικά κρατικά έγγραφα σχετικά με τις εμπορικές σχέσεις της Αγγλίας με τρίτες χώρες. Ωστόσο αυτός ο τύπος της κατηγορίας είναι δύσκολο να αποδειχθεί στο Δικαστήριο, διότι σύμφωνα με το Αγγλικό Δίκαιο χρειάζεται να συντρέχουν 3 προϋποθέσεις, να έχει συμβεί το γεγονός, ο δράστης να έχει πλήρη επίγνωση της παράβασης και δόλο στην εκτέλεση της παράβασης. ο Άντριου κάλλιστα μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν είχε δόλο, διότι δεν αποκόμισε κανένα καταγραμμένο και μετρήσιμο όφελος. Μπορεί κάλλιστα να ισχυριστεί ότι δεν είχε πλήρη επίγνωση της παράβασης, διότι είναι ηλίθιος, ανίκανος να αντιληφθεί τις εκτάσεις των γεγονότων. Συμπέρασμα; Αθώος. 

2α) Γνωρίζουμε πολύ καλά το καθόλου δημοκρατικό παρελθόν της Αγγλίας, δηλαδή το αποικιοκρατικό -με φρικαλεότητες που δεν είναι της παρούσης.
2β) Γνωρίζουμε πολύ καλά το καθόλου δημοκρατικό παρόν της Αγγλίας, με τις 12,183  συλλήψεις πολιτών στο 2023 για "λόγο μίσους". Αυτές περιλάμβαναν σχόλια κι αναρτήσεις κατά του Ισραήλ, των μουσουλμάνων, των τρανς ατόμων. Ποια είναι η ελευθερία λόγου που υπάρχει στην Αγγλία; Υπάρχει Δημοκρατία χωρίς ελευθερία λόγου; 

3) Είναι αυτονόητο πως στις Δημοκρατίες συλλαμβάνονται και τιμωρούνται για αδικήματα όλοι οι πολίτες και μαζί οι αξιωματούχοι. Στην Ελλάδα έχει κατηγορηθεί ο Πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου της χώρας για κατάχρηση εξουσίας, πέρασε μια μακριά δίκη και αθωώθηκε. Εχει επίσης κατηγορηθεί ο Υπουργός Τσοχατζόπουλος για διαφθορά, καταδικάστηκε σε 19 έτη φυλάκιση και έμεινε στην φυλακή σχεδόν έως το τέλος της ζωής του. Αν η Αγγλία είναι υπόδειγμα Δημοκρατίας για την σύλληψη του πρώην πρίγκιπα, τότε η Ελλάδα τι είναι, που ούτε φριχτό παρελθόν εκμετάλλευσης τρίτων έχει, αλλά και καταδίκασε σε σκληρές ποινές τους αξιωματούχους της; 

Με λίγα λόγια, αυτά που κάνει η Αγγλία είναι το ελάχιστο, η αγιοποίησή της από τα ΜΜΕ είναι αδικαιολόγητη. Η Αγγλία ούτε ποτέ πριν έχει αποδείξει την Δημοκρατία της, ούτε τώρα είναι δημοκρατική. 



(2β)https://www.standard.co.uk/news/tommy-robinson-uk-speech-claims-b1248644.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ή ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ;

ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ή ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ;

Η Αντι-ιμπεριαλιστική Λέσχη του Ιμπεριαλισμού: Για τον Αριστερό Διεθνισμό και το Ιράν